Bad hairday

Jag har bestämt mig för att göra något drastiskt åt mitt hår. Jag funderar på en skarp bob och ett rikigt rött hår. Eller brunt med blonda slingor. Men när jag satt och letade efter lite inspiration på nätet hittade jag den här:

Jag försökte mig på en likadan, men ni som känner mig vet att hår inte är min starka sida. Om jag orkar så plattar jag det och har i lite Dust it innan en fest. Men när ni ser det här ser ni ju att det är lite mer arbete. Sedan ska man ha långt, långt hår. Så just nu går jag runt med en liten ful och fjuttig rosett på huvudet. Jag försökte ta kort på den men det syntes inte ens att det var en rosett. Men jag har spänt tofsen så hårt så att alla rynkor i anisktet är borta i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bra att spänna tofsen så hårt att alla rynkor slätas ut. Budget-botox! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback