Det är visst nån' som är tillbaka

Hej och hå här var ju dödare än på Golgata den här helgen. Inte så lite alltså! (Ursäkte det extremt dåliga skämtet.)
ag får be om ursäkt för min sviktande närvaro, för er som missat det har jag ju vart på semester i ett av världens vackraste land; Tanzania. När jag kom hem valde man dator att vägra koppla upp mot mitt trådlösa internet, men idag fungerade det som om ingenting hade hänt.

Jag har så hinla mycket att skriva men jag vet inte ens vart jag ska börja, jag har ju så himla många saker jag vill berätta om. Men jag har i alal fall haft en underbar semster som innhöll både sol, bad, safari och ett så fint besök i en masaiiby. Jag har sett spektakulära djur och träffat spektakulära människor. Jag kan bara passa på ochg tacka Annika för att hon har tagit hand om mig i två veckor och visat mig det stället hon älskat och talat om ända sedan vi lärde känna varandra.

Jag ska försöka ladda upp lite bilder både här och på fb, men jag vill inte göra det förren jag fått bilderna från Annika eftersom att hennes kamera är ett par snäpp vassare än min. Även om blixten bestämde sig för att skrämma oss mitt under safarit.

Nej nu har jag ändrat mig, jag kan ju slänga upp lite bilder här i alla fall. För närjag får fler och bättre bilder från Annika kan jhag lägga upp dem med!
Men nu måste jag faktiskt försöka att få i mig lite mat.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Var är bilderna då =) Puss o kram

2010-04-05 @ 07:03:10
Postat av: Jossan

BILDER,BILDER, BILDER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback