I don't need money, fortune or fame. I got sunshine!

Jag känner mig på bra humör idag, fem anledningar kommer här.

1. Jag har världens snyggaste naglar, skapade av Lina. Dock kan jag inte bestämma om de ska ha någon fräsig färg eller inte.

2. Jag lagde svingod mat ikväll, är så mätt så jag tror jag smäller av. Det bästa? Jo men att det räcker tills imorgon med så jag kan bjuda Jessica på middag.

3. Igår hade Mia, jag och Michelle pannkakseftermiddag. Vi åt pannkakor, lekte med giraffen Mia fick från Tanzania och blåste såpbubblor.

4. På fredag drar ja, Michelle och Hele till Larvik för fest.

5. Jo men jag är ju lite brun med. Det får bli den sista. Kanske inte en starkaste femman men den duger riktigt bra, särskilt när man ser min bruna kropp. (Brun för att vara jag...)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fräsig färg så klart =) Puss o kram

2010-04-23 @ 06:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback