I face the fact that I'm just fine, I said that I'm just fine

Jag har haft en underbar helg i Larvik. Jag, Michelle och Helene åkte i fredags förmiddag för att spedera helgen där. På kvällen var dte dags att fira Michelles syster som hade födelsedag. En intressant fest faktiskt, första gången jag är på fest med trancemänniskor, mycket trancemusik blev det, hela husset skakade ett tag. Träffade två kompisar, en som inte pratade någon norska utan bara engelska och ryska han var är med sin kompis som bara pratade norska och ryska och ingen engelska. Detta blev väldigt förvirrade. Det blev ännu mer förvirrande med tanke på att de inte var särskilt bra på varken norska eller engelska men trevlig var de för det.

På kvällen gick vi ut på Rederiet, jag vet det heter precis som tv-serien och det diskuterade vi eftersom de flesta här i Norge tydligen också sett på rederiet. Där shakde vi loss i alla fall, Helene och Michele kastade in handduken tidigare än mig. Men Andrea var söt och följde mig de 150 metrarna hem till hotellet från Rederiet på natten.

På lördagen var vi och tittade lite på Larvik, jag funderade stark på att pierca mig för att vi skulle göra något kul under dagen. Men det blev ingen av det (tack gode gud). Sedan åkte vi till Michelles pappa och åt lunch. Sedan visade Michelle oss alla ställen man borde se i Larvik, alltså två ställen. Haha. Tog masor med fina kort om jag ska försöka få tag på hos Helene som jag ska visa er. 

På lördagkvällen hade vi lite förfest på hotellet och sedan gick vi till Becks och drack strawberry daiquiri, de var tydligen kända för dem. Och ja, den var den godaste jag druckit. Inte för att jag dricker det särskilt ofta. Sedan var det så klart dans på Rederiet som gällde igen. Helena och jag avslutade med baconlindet ostepölse med reksalat och rostet lök framåt natten. Imorse vaknade vi piga och fräscha och frossade hotellfrukost. Sedan racade vi hem.

Ikväll vilar jag bara. Jag börjar bli sjuk, hostar som någon som rökt i 20-års tid. N ska jag äta lite och njuta av den här underbara sången:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback