Leaving on a jetplane...

Babababa. Nu ska jag och jobba om en liten stund. Jag kör en vilande natt och sedan en dag som personlig assistent innan hemresa till Svedala. På lördag är det ju dags för högskoleprovet, sedan å kvällen är det födelsedagskalas för Lisa. Sedan funderar jag på om dte kanske blir lite maskerad på kvällen. Är fortfarande i valet och kvalet...

Sedan är jag inte tillbaka till Norrbaggeland förren på tisdag kväll. Jag äör längtat hem så sjukt mycket även fast dte inte ens är längesedan jag var hemma. Men dte känns som om et är flera månader sedan efter Tanzania resan. Den satt all tid ut perspektiv.



Hem till min finaste John! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilen söt bild! :) Hoppas HSP går bra! 2.0 eller vad siktar du på? ;)

Postat av: Lisa

Vilken liten sötis =) Snart ses vi! Puss o kram

2010-04-08 @ 07:16:28
Postat av: Linda

Ses på lördag :D

2010-04-08 @ 19:11:45
URL: http://linduz.blogspot.com
Postat av: Lollo

HP kommer gå alla tiders. Jag kan sitta med dej så vi kan hjälpas åt? Klart du ska på maskeraden! :)

2010-04-08 @ 21:25:18
URL: http://louisese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback