Lite inredning på detta

Jag har pysslat med att inreda lite med mina vackra saker jag fått tag på i Tanzania.




Världens finaste tavla som jag fick av Raj, som en lokal konstnär gjort. I love it!


Ett par av mina snygga salladsbestick, jag tänkte faktiskt använda dem med när jag tittade på dem såg jag att de var alldeles för vackra och för opraktiska att använda.


Min fula garderobs baksida blev lite uppiggad med jag är inte helt nöjd. Men tyget älskar jag i alla fall.


Masaaikvinna och en flodhäst och en noshörning (med ett brutet ben). Sedan ser ni ju ckså mormor och morfar och ett foto på Fyrby. Hemkär var ordet...


Boken "A 100 ways to use a kanga" på hedersplatsen brevid lilla familjen Dahlin-Gustavsson.

Detta gjorde ag istället för att städa, jag struntade i att ta kort på resten av lägenheten för då skulle ni svimma...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fint du gör =) Tavlan är verkligen jättefin =) Puss o kram

2010-04-17 @ 15:52:04
Postat av: Lollo

Vad kul med fina saker som blir minnen! :) den där röda, vita osvarta boken du har i bokhyllan. Tror den heter Hitlers krigare elller ngt sånt. Den har jag med. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback