Next year is the year we gonna make it happen'

Nu börjar dte väl bli dags för mig också att kamma mig och säga upp mig från mitt jobb. Jag  började det hela med att göra högskoleprovet i lördags som alla vet. Idag fortsatte jag det hela med att söka 10 fräscha utbildnigar till hösten. Saken är den att jag inte vill plugga i höst men nu har jag sökt i alla fall. Men vad tusan ska jag göra om jag kommer in på drömprogrammet? Ja, jag kan ju be dem utsätta det ett år. Ja, så får det bli i så fall.

Så detta är vad jag sökt, med inbördes ordning:
- Psykologprogrammet, Göteborgs universitet
- Psykologprogrammet, Uppsala universitet
- Psykologprogrammet, Stockholms universitet
- Psykologprogrammet, Karolinska institutet
- Psykologprogrammet, Linköpings universitet
- Psykologprogrammet, Umeå univeristet
- Psykologprogrammet, Lunds universitet
- Psykologprogrammet, Örebro universitet
- Socialpsykologiskt program, Högskolan i Skövde
- Socionomprogrammet, Göteborgs universitet

Jag vet inte om ni ser trenden i de första åtta valen. Nej jag vet inte hur framtiden ser ut, jag får ta det lite som det kommer. Jag kanske blir kvar i Norge hela livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback