Seven days a week, evey minute, every day

Vår, vår, vår. Detta är lycka på hög nivå. Idag var jag och hämtade min pärla i garaget på syster mathildes gate. Min cyekl, fy vad jag hatar den cykeln, men det är vår så jag accepterar den för den världs sämsta cykeln den är. Jag köpte den för cirka ett år sedan och den har gått sönder så mycket. Den var ju inte heller direkt i fräsch form efter att stått hela vintern. Den borde antagligen in på sin årliga service, men jag tror att jag ska köpa en bil med dragkrok och ta med mig en cykel från Sverige. Om jag inte missminner mig sa Thomas för länge sedan att jag skulle få en cykel de hade stod hemma och skräpade. Undra om han har den kvar...

För övrigt så är jag krasslig, typiska tecken för mig på en förkylning är lock för öronen och ont i visdomständerna. Jo, men det ha jag ju. Även snorig och halsen kliar. Men jag har proppat i mig c-vitamin nu i alla fall, ja, jag vet att det är en myt. Men om jag intalar mig själv att det fugerar så kanske jag blir bättre fortare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback