Som att allting redan var bestämt, som att jorden går runt solen

Jag tänker massor av förrvirrade tankar, glada och ledsna om varandra. Om framtiden framför allt.
- När du blir gammal kommer du inte ångra att du reste runt i världen och mötte massor av spännande människor och kulturer. Du kommer inte ångra att du lärde dig ett nytt språk som du kommer ha nytta av i livet.
- Clara du är bara 21 år, du har massor med tid på dig.
- Om jag var 21 år skulle jag uppleva världen.

Det snurrar i min skalle som
familjen sjunger. Att söka till högskolan rör upp massor av känslor i mitt huvud, vad jag vill och inte. Jag vet att jag vill bli psykolog. Eller jag hoppas att det är rätt för mig, men jag vet inte när och jag vet inte vad jag vill göra före. Jag är ju trots allt bara 21 år...



Lyckliga gatan du finns inte mera...
Jag ska bygga dig ett bostadskvarter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback