To help us grow

Jag har just tittat på Dear John, filmen ni vet. Jag blir alltid så sorgsen när jag ser kärleksfilmer, ja den den inte är lycklig alltså. Att inte bara alla människor kan få vara lyckliga, skulle det vara så svårt?

Idag har jag vart och klippt håret för övrigt, gick till Lemon heads på Strömmens storsenter. Blev riktigt nöjd måste jag säga. Har kortat av det en del och klippt upp det massor. Älskar nyklippt hår, det är ju så himla fräscht. När jag orkar och har tid ska jag gå och köpa hårfärg så att jag kan slänga i lie färg i det med, för färgen som det har nu är INTE okej. Jag älskar rött hår men när mitt kommunalgrå hår växer ut ser det ännu mer trist ut brevid det röda.

Mys dag idag, klippa mig äta lunch med Jessica och sedan prova briller på Brilleland.
Det tristate idag när jag skulle hem så missade jag två bussar. en för att jag var sen den andra för att busschaffören inte trodde att jag skulle med. Tur att en ny kom igen efter en kvart. Men jag skulle ju vara hemma och tvätta och nu är det ingen hemma som kan släppa in mig till tvätmaskinen wich sucks for me.

Min allra allra bästa just nu:

Trist att det här kan vara den sämsta viedon till den bästa låten ever. Jag blev helt deprimerad över att se den här videon och det är inte för att jag blev så berörd. Hans arm, herregud. Och hur han mimar sedan. Men låten går inte av för hackor.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är väl inte kommunalgrå, snarare kommunalbrun =) Puss o kram

2010-04-28 @ 09:12:41
Postat av: Jossan

Vill ha bild på nya frisyren!

2010-04-28 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback