Det är visst nån som är tillbaka

Ja just det jag är tillbaka. Äntligen!!! Mina dagar har ägnats åt träning, jobb och matlaganing och därför har jag inte uppdaterat sorry.
Idag har jag vart och tränat på SATS idag blev det ett pilates pass första gången jag gjorde det och jag trodde ju inte att det skulle vara så jobbigt som det var. Men Sven som har passet sa att han har gjort det intensivare än vad vanliga pilates pass brukar vara. Sven är en riktigt hunk för övrigt men jag fattar inte vad han säger eftersom han mummlar. Måste öva på en ölvning som var på passet med armhävningar. Den var så sjukt svår, jag fick typ till en halv. Den var inte så svår att koordiner men att uttföra korrekt.

Jag håller på och pillar lite med bilder och vidoer sedan konsterten med Lasse så jag återkommer. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så duktig Clara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback