Häftigt

Jag har köpt ett nytt nagellack. Graffiti heter det och är från Isadora. Kolla på bilden så förstår ni.

Först lägger man ett färgat lack i det här fallet rosa och sedan lägger man ett svart på som på något skumt sätt delar sig och visar lacket under. Jag har gjort sådana naglar som på bilden fast med lila och svart. Häftigt var ordet.
Nästa gång ska jag prova med gult under och se ifall naglarna ser lite leopardmönstade ut. Det skulle ju vara as as coolt.

Men nu måste jag sova eftersom att jag ska försöka komma upp tidigt imorgon och packa det sista som fortfarande hänger på tork och inte är i närheten av torrt. Puh. Det blir en tidig morgon imorgon. Jag håller just på och lägger upp säkerhetskopior på mina foton på internet ifall min dator skulle gå sönder under kräftskivan när massor av fulla människor ska fram och byta låt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback