Hinner inte med att det är fredagen den 13:e

Jag får helt enkelt välja att ta dagens datum med en nypa salt för jag har massor att göra idag.
Om en stund ska jag åka in till stan och träffa Sofia och luncha med henne. Det var ju hur längesedan som helst vi träffades och vi var ju hur tajta som helst ett tag.



Sedan ska jag springa några ärenden åt min mamma som att köpa en present till mitt kusinbarn som fylelr 15, äntligen få köra moped. Sedan el och disel och hämta några delar till en traktor.
Sedan ska jag besöka min älskade lilla pappa, och berätta om gårdagen.

Jag hade så himla mysigt igår, vi var i Tumbo och besökte Davids mamma. Då så hade Tina besök av världens sötaste flickor Ada och Ella. Ada och jag riktigt homies, fyra år och helt underbar. Hon och jag åkte tröska med David och John. Tessan och Ella fick nöja sig med att åka traktor. Sedan när vi gått ur tröskan frågade hon om hon och jag kanske inte kunde ta en tur själva. Hon trodde att jag skulle klara tröskan utan problem...
Sedan frågade vi om hon kände igen David Jansson eftersom att han jobbar hos hennes pappa. Svaret blev:
Jag känner igen honom ibland. Måndagar och lördagar men idag är det ju fredag.

Nej nu måste jag verkligen sticka så jag inte blir übersen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback