Och jag tänkte att du kunde stå där i solen

Åh Lasse. Lite bilder och videor från när jag var och såg Lasse och Melissa Horn å den norske operas tak den 21 augusti i år. Lite dålig kvalitet på film men ni får ha överseende med det.


Häftigatse stället ever att se en konsert, både Lasse och Melissa sa att de trodde det var det coolaste stället de spelat på.


Vackra bra Melissa.


Det var en del folk som tagit sig ut en av sommarens sista fina kvällar för att se på dem.


Lasse, Lasse, Lasse.


Jag älskade den här månen.

Och lite video:
En tätort på en slätt


När en stannfågel ger sig av

Den här sången är så speciell. Lasse spelade den för första gången någonsin på Parkteatret i Oslo när jag var där med Ewa och hennes kompisar. Natten då John föddes. En väldigt speciell kväll.

Åt samma håll

Min och Ewas sambolåt. Så klart kunde jag inte låt bli att ringa Ewa när jag hörde den.

En underbar kväll i alla fall. Jag stornjöt. Fler sådana kvällar önskas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ryser Clara :)

2010-08-26 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback