RUT eller TUT?

Sossarnas förslag om TUT, en butler i tunnelbanan. Jag spyr när jag tänker på sossarna. De verkar tänka nej vi hjälper inte de överarbetade familjerna så de kan få avdrag för att få hjälp med att tvätta fönsterna. Om någon hjälper dem att tvätta fönsterna så att de kanske får mer tid med sin familj. Eller den stackaras pensionären som inte vill klättra på pallar och tvätta fönster och byta gardiner. Nej vi inför en butler i tunnelbanan så alla som bor i Stockholm får hjälp, men inga andra.
Alltså jag har alltid ogillat sossar men nu tror jag att jag hatar dem fan. Så jävla odemokratiskt att satsa på tunnelbanan i Stockholm.

När jag läser debattartilkel läser jag att familjer ska få mer tid tillsammans, men vad är då RUT-avdraget till för? Är det bättre med en butler än en piga? Ska man skratta eller gråta?

Tackar MUF för att de är så snabba:
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback