She's a good girl

Jag r inte bra på det här med mitt nya liv, skulle vila en fin liten halvtimme och sedan laga mig lite mat. Somnar och sover två timmar. Men nu är jag ju pigg i alla fall, har till och med ätit. Tänkte ta en promenad i regnet. Ska belöna mig själv med en paus under promenaden i solariet. Jag behöver lite värma och färg, jag fick ju inte en enda solningsdag på semstern.

Jobbade min första dag idag efter semestern, min förvirring före semestern hade uppenbarligen ingenting med trötthet och göra. Jag är precis lika förvirrad som vanligt nu efter semestern.

Jag har en god nyhet, jag och Eva Marie ska försöka stötta varandra till ett sundare liv i alla fall. Hon är ju tränings- och arbetskompis. Nu hjälps hon och jag åt och uppmuntrar varandra till stordåd. För det är vad detta handlar om, min kropp ska bli starkare, smalare och må bättre rent allmänt.
Därför är det kanske dags för en lite promenad nu, ska först försöka lägga in lite musi på mobben eftersom att min Ipod är spårlöst borta efter semestern...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är duktig! Ring mig om du behöver en pep-talk:)

2010-08-18 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback