Sova sova

Jag skrev för en stund sedan ett fett kasst blogginlägg så nu gör jag ett nytt försök. Idag har jag alltså jobbat, lagat riktigt giod mat och städat mitt badrum. Så klart sov jag en och en halv timme på eftermiddagen med. Det är något fel på mig, funderar på en sömnstörning. Jag satt just och läste om sömnstör ningar och det är ju inte helt omöjligt att jag har en eftersom att jag kan sova 12 h per natt utan problem, pratar mycket i sömnen och är fel dygnsrytm.
Ja, ja. Någon gång kanske jag blir morgonpigg. Hoppas, hoppas.

Idag lagade jag jättegod mat om jag får säga det själv. Inget avancerat, jag stekte biff, halloumi, äpple och paprika och sedan åt jag en sallad till. Funkade riktigt bra. Mitt sunda liv ska ta sin början nu, ikväll har jag lagt kikärter i blör och gjort iordning en grötblandning tills imorgon bitti. Kokosgröt ska det bli. Spännande va?

Imorgon ska jag träffa S som jag är stöttekontakt till och sedan ska jag träna med Eva och Tina. På kvällen skulle jag vilja gå på standup eftersom att det är standup festival i Oslo. Mårten Andersson och Özz Nüjen ska bland annat uppträda i en landskamp mot Norge. Det skulel vara kul att se.

Nej sovdags nu då. Kamomilltet är uppdrucket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback