What are we gonna tell our friends when they say oh la la?

Jösses amalia denna semster bara flyger förbi, snart är andra veckan avslutad och man ska börja arbeta igen. Det är nästan så man får kalla kårar när man tänker på det, jag måste skaffa mig en rik man och flytta hem hit och leva som att jag hade semster jämt. Sjukt med najs va?

Jag har hunnit med massor känns det ändå som men nu kan jag ändå inte komma på något, ikväll har vi haft grillkväll med fyra vuxna oc fyra barn. Vuxna var Lisa, Anna, Tessan och jag. Barn: Thomas, David, DJ Jansson och John. Mysigt var det. Kan vara det mysigaste hänget i världen.

Har också hunnit med en oslagbar kväll på Holmberget med Melissa Horn och mina söta vänner. Det var Julias födelsedagspresent oh i lördagskväll firade hon den storstilat med tårta och skumpa. Har sett på fotboll, vart i vägkyrkan och på LRF titt på en ladugård på Närsjö. Sådant man bara måste hinna med under semestern.

Imorgon åker mina systrar med respektive på Sonisphere festivalen och ser på hårdrock. Jag blir kavr med John och det känns lika bra faktiskt. Jag, John och Georg ska försöka hitta å något mysigt. Sedan ska man väl ut och skaka sina lurviga på kvällen. Kanske hinna med lite egentid också, hur mycket jag än älskar alla jag hänger med så blir jag alldeles vimsig av så mycket folk faktiskt.

Har även lyckats fixa med min bil, den ska in på service 19 agusti. Har även fixat två nya däck. Nu ska jag bara ordna två nya bakdäck, nya vinterdäck och extraljus till den. Skönt att å lite ordning på svarta pärlan.

Det är bara strimmor, ett litet kliv ut i världen,
vartän vi kom ifrån, vartän vi ska nånstans
Håll min hand i vimlet, människor som tror har en chans,
Människor som tror har en chans




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback