Aktiv helg

Igår när jag kom hem från jobbet hade jag det så nice. Lagade lite god mat; potatisgratäng, fläskkotletter, beasås och sallad. Kollade på en på en sorglig film; Höst i New York med Winona Rider och Richard Gere. Grät som ett barn.

Idag jobbade jag dag med. Trevlig dag på jobbet, var hos flera favoriter. Sedan kom jag hem tittade på Saving private Ryan, trodde att jag aldrig sett den men det hade jag. Men jag hade typ glömt allt. Den är ju svinbra. Synd att Vin Disel dog så tidigt bara. Han är ju min och Annikas favorit.

Sedan efter filmen fick jag något ryck. Kokade knäck och ischoklad. Och när jag var färdig så fick jag för mig att koka gräddkola. Dock så tror jag att gräddkolan blev ganska misslyckad. Jag lyckades bränna sleven ganska rejält så nu liktar det bränd plats här inne. Det hade ju vart mysigare om det luktade nykokt knäck. Men när jag smakade på chokladkolan vid kulprovet smakade den ju helt underbart. Jag insåg just dock att jag glömde en ingrediens. Haha. Fail!!!!
Den kanske blir god ändå.

Nu har jag lyckades lägga min kamera på ett skitsmart ställe. Så bra så att ingen ska hitta den om de gör inbrott. Inklusive mig själv. Så nu kan ni varken få bilder på ischoklad, knäck, misslyckade kolor eller brända slevar. För det hade ni väl velat se???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback