Hardcore

Eftersom att jag är så seg så har jag ju inte lyckats beställa extensions och får alltså inte i det före jul. Det var tanken men min hår, mörkbrunt och långt. Hade antagligen blivit dödssnyggt. Men nu ska jag istället ringa och boka en klipp- och färgningstid hos Frida, ja om hon har något ledig tre dagar före jul liksom.
Jag och Tessan tänkte lite igår. Vi tänker rött med blonda och svarta slingor. En cool frilla på det, kanske en sidecut eller massor av etapper. Ja, ja detta blir spännade.
Just nu är mitt hår helt jävligt. Topparna är torrare än fnöske och jag hatar att borsta det eftersom det är så mycket tovor. Nej, men vi kör lie hardcore med rött och lite rockig frisyr. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback