I bring gifts

Jag ska och köpa årets andra julklapp i år. Till min äldsta syster. Jag gillar att köpa julklappar. Ja, om jag kan komma på några bra då. Det är så kul att ge bort saker.
Min lilla systerson han önskar sig en leksaksspis, eller hans mamma önskar honom en. Och jag kan väl inte neka varken John eller Lilla T något.

Ska iväg till Strömmens storsenter. När jag åker jag dit så tänker jag alltid på Jessica. Inte så kontigt eftersom att jag oftast åkte dit för att hänga med henne. Jag måste nog ändå in på Brilleland en sväng idag. Min glasögon sklir ju ner. Även fast jag var och justerat dem en gång. Inte bara att jag har extremt svårt att hitta glasögon jag passar i. Sedan har jag svårt att få dem att sitta på plats med. Typiskt mig att ha ett onormalt huvud.


Men mina brillor jag har nu passar jag ju i faktiskt.
Men det är ju trist att jag och mina två systrar har briller. Eller hur Lisa och Tessan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback