I'm spinning around, move out of my way

Jag älskar tisdags spinningen med Lars Petter. Kanske älskar jag ännu mer att männsikan som har det heter Lars Petter. ag svettas typ ihjäl på hans spinning, och pulsen ligger bättre än någonsin. Idah klämde jag, Hanne och Carina till med Spinning puls 55 minuter. Man ska enligt slavdrivaren då ligga över 85 % i puls hela tiden förutom uppvärmning och två 2 minuters pauser. Det är tydligen när man ligger över 85 % man tränar sin kondition bäst. Jag tog i alla fall i som en helt idag, som de så käck säger här i Norge.
För visst är norrmännen ett väldigt käckt folk? Ut på tur aldrig sur liksom.

Men jag tog i svettades och låg över 85 % mycket mer än vanligt. ++++ skulle Alex Schulman gett min insats idag, fyra plus är väldigt bra. Över 85 % på alla ställen där Lars Petter vill att man ska vara över det det vore helt fenomenalt för mig och är en bra bit kvar.

Mina spinningskor är i alla fall årets allra bästa investering. Herregud jag kan inte ens åka hem till Sverige utan dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback