Jag vill känna att jag levt mitt liv

Change of plans tonight. Jag blev hemma istället. Spinningen tog kraften ur Carina och ur mig med tror jag. Jag är endast vaken eftersom att jag sov så länge på dagen idag.
Kvällen har spenderats i sängen med julmust, mat och pepparkakor. Jag har kollat på Americas next top model och har långdistans terapi med Ewa över fb. Iblnad behöver man råd av någon som upplevt mig i dumma situationer. Och på syster Mathildes gate hade jag och Ewa massor med olika situationer.

Ibland snurrar mina kugghjul i hjärnan lite för fort och jag får ingen ordning på det hela. Men jag har haft en riktigt bra kväll ädå.

Jag ska spela en låt jag sjöng på singstar för er. Jag sjöng den i lördags på julebordet. Förstår ni verkligen omfattningen av hur norsk jag börjar bli. Jag lyssnar på norsk musik och blandar norska och svenska när jag skriver. Jag får liksom anstränga mig att skriva svenska på bloggen. Men när jag skriver på svorsk är nog ganska obegrpilig.

Åh jag älskar den här låten lite måste jag säga. Jag och O-J sjöng så att rutorna nästan sprack när vi sjöng den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback