Juletid

Som ni vet så levde ju mitt internet sitt eget liv förra veckan vilket ledde till dåligt med bloggande. Dåligt med internet leder till lite ökad kreativitet frå min sida. Jag är ju en väldigt okreativ person när det gäller skapade av fysiska saker. Nu när jag var internet-fri skapade jag lite, dock från färdiga kit hos Panduro men ändå. Jag gjorde detta.




Blev detta:



Bra skit.

Och när man inte har internet så läser man mer. Jag har hunnit läsa Jenna Jamesons bok Att älska som en porrstjärna, Mötely Crües bok The Dirt och två böcker av Mons Kallentoft Sommardöden och Midvinterblod. jag gillade allihopa. Dock så tyckte jag att böckerna av Mons liknande varandra väldigt mycket så jag måste läsa de andra om polisen Malin Fors med före jag kan ange ett slutgilitigt betyg. Mne jag rekomenderar dem verkligen som julklapp. Alla fyra böckerna.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket fint julpynt =) O vilka bra böcker sen, jag tycker mig känna igen alla fyra =) Får inte jag vara med dig o Tessan o era frisyrer? =) Puss o kram

2010-12-15 @ 14:54:29
Postat av: Clara

Jo Lisa du får gärna vara med. Jag bad Tessan om tips eftersom vi så ofta har lika frisyrer. Ingen av oss två är ju intresserade av permanent, ja eller dte skulle väl vara en rakpermanent.

Kom gärna med tips!

Postat av: Lisa

Min permanent har gått ur nu =) Skulle helst vilja klippa av det en dm, o göra nå roligt av det, är inne på lugg (igen =) O färga det, men brunt då kanske =) Puss o kram

2010-12-16 @ 07:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback