Sovmorgon

Har fått världens längsta och skönaste sovmorgon idag. Njuter av stillheten. Men den ska snart bytas ut mot endorfiner och svett. Måndagsspinningen. Har inte vart på den på jättelänge, inte sedan jag var hemma och i Rumänien. Hon som har måndagsspinningen är ju svinbra.

Tar mig eventullt en tur ner till Metro före och hänger med Helene och Eva.Det borde jag verkligen. Jag har ju ett presentkort på Metro och jag vill ha en gelesadel när jag går på spinning. Vilken spinningtjej jag börjar bli. Tänkte gå på spinning imorgon med om något bättre inte råkar dyka upp. Jag hade tänkte lägga ner zumban med Laurent eftersom att han är lite rörigt. Och eftersom att jag har bokningsstopp så har jag lite svårt att komma in på zumba-passen.

Ship ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback