Trodde ni jag dött?

Jo jag märkte allt på den oroliga anstormningen av kommentrarer att ni trodde att jag valt att avslta mitt alltför korta liv. Ibland va ni till och med arga. Men på den här bloggen vill jag bara ha glada läsare. Så ni missnöjda kan ju försvinna härifrån, det är fria land både Sverige och Norge så jag skriver vad jag vill.
Men ni behöver icke frukta längre, jag är tillbaka och i relativt god vigör med. Ja, om man bortser från mindre skador och blyssyrer från helgens julbord med mina vackra kollegor. Min bortavaro skylls snarare på en rasig router och bortresta hyresvärdar.
Men, men.
Jag bjuder på en bild på min middag. Jösses så hungrig jag är. Hörs snart.

Stekta grönsaker med lammfärsbiffar. Snabbt och gott!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, du är ju knäpp älskade lillasyster =) Trevligt att ha dig tillbaka =) Puss o kram

2010-12-14 @ 07:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback