All the singel ladies, put your hands up...

Välkomnar en god vän här i Norge in i sinellivet igen, nu ska vi ut på jakt. Haha. 

Ikväll var det två veckor sedan jag krsachade älgen 18.35 kom larmet till 113 här i Norge, klockan 18-40 satt vi och disskuterade det på jobbet. Aulikki vill till och med påstå att jag haft mer än änglavakt, jag är i alla fall beredd att hålla med om att jag har haft mer tur än vad jag haft i hela mitt liv. Jag gillar't så att säga. Igår tog jag bort de sista tre stygnen på bröstet. Skönt att få bort dem då de gjort ganska ont och vätskat en del. Det ärret på bröstet kommer väl inte lika tjusigt som det blir ansiktet. Jag hoppas det blir tjusigt i alla fall.  Annars får jag slappna va och tänka på en artikel jag läste i Cosmo där en kille sa att han gillade tjejer med ett ärr i anisktet inte ett enormt ärr men ett litet i alla fall för då såg hon mer spännande ut.


Visst ser jag lite spännande och mystisk ut här? Nja, snarare som en tjej som inte har så snäll pojkvän...

Körde för övrigt bil på kvällen för första gången ikväll sedan olyckan. Det kändes bra, jag var lite för stressad för att känna efter i alla fall eftersom att vi hade kaos på jobbet.

Men jag skulle i alla fall vilja konstatera att jag gjorde helt rätt när jag valde jobb. Folk kör mig till och från jobbet och hjälper mig med flytten. Att det finns så fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback