Don't leave me hanging

Jag vet att jag är sämst som inte uppdaterar. Jag har känt kylan i er röst när ni talat med mig.
Nej men det är faktiskt så att jag har jobbat som ett djur, ugår när jag kom hem klockan 15.00 efter jobet insåg jag att senast jag var hemma i min lägenhet dagen innan klockan 09.00. Så jag hade vart bort mer än ett dygn och i stort sett jobbat hela tiden. Men man måste ha pengar om man vill flytta och resa.

Flytten, de underbara flytten. Idag sov jag i alla fall sista natten i min lägenhet på syster mathildes gate, känns mest skönt just nu eftersom att hela den här flytten har vart kaos. Men tanke på avsakanden av bil och ledig tid. Men Michelle har vart en ängel och hjälp mig massor. Nu ska hon och Morten strax komma så ska vi flytta det sista till mitt nya tillhåll på Sloraveien.

På Sloraveien blir det för övrigt mys ikväll, vi ska träfafs hos mig och äta tacos och dricka alldeles för mycket. Jag ser fram emot att vi inte ska ut på krogen, förfesterna är ju ändå alltid bäst. Även om det är kul att komam ut och träffa massor av folk. Ikväll komemr det bli en salig blandning men sammanlagt blir vi nog tio stycken i alla fall. Båda nya och gamla på jobbet, sedan Jessica med. Nu ska Jessica in i vår gemenskap.

Imorgon kommer mamma, Mr Dahl, Ewa, Edda och Helen så ska vi ordna med dte sista som ska hem till Sverige. Jag fy vad jag ska njuta med allt ät klart med att flytta. Jag älskar att flytat till ett nytt ställe men jag hatar att flytta grejer, packa och organisera.

Nej nu ska jag ta och packa ur frysen, dne ska ju med packas ur.
Jag hoppas att jag ska lyckas knäppa lite bilder ikväll så att jag kan slänga ut några på fredag, för imorgon kommer jag ha fullt upp med att städa ur den här lägenheten...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Var är bilderna ;) Puss o kram

2010-02-15 @ 07:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback