Någon fröjd med att vara vuxen?

Allt har väl egentligen blivit lite jobbigare sedan jag blev vuxen. Det bästa med att vara vuxen är att man får jobba, bo själv och slipper krångla om man vill köpa alkohol. Ja och att man har mer pengar med. 
Det tristate är att man måste fylla i papper, ringa trista telefonsamtal och betala räkningar. 

Nu håller jag på och grejar med försäkringsbilen till min kraschade bil, jag tycker älgen kunde fått ordna det här dte var ju dens fel. Men nu får jag skylla mig själv att jag hade ihjäl den antar jag. Jag hatar att ordna med sådant här, som att jag ska ha ett intyg från min optiker om mina glasögon ad det är för skador på, när jag köpte dem och allt sådant där. Tur att jag känenr Jessica på Brilleland. 

Nu ska jag väl försöka leta på mormor och morfar, de lovade att de skulle ta med sig sin telefon till Triaden när jag skulle dit, men gjorde de det? Nej, så nu måste jag gå och leta efter dem där...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback