That boy is a monster

Helgen är över, jag har aldrig gjort så mycket på en helg tror jag ta mig tusan.

I fredags var jag ledig, men dte var fullt fart från början då Michelle hjälpte mig att flytat de sista sakerna till lägenheten, sedan städade vi i den nya lägenheten eftersom att det skulle vara tjejkväll där på kvällen. Sedan hämtade vi Michelles Mia i barnehagen, och sedan åkte vi fort som tusan till Oslo och hämtade Niklas och körde honom till hans bestemor. Sedan snabbt till mig igen och vänta in gästerna.

Kvällen blev väl inte riktigt som jag tänkte mig, jag var sjukt sliten kände jag och inte alls på topp. Men jag hade trevligt, tacos och vin med tjejerna är väl egentligen det enda man behöver för att det ska bli en lyckad kväll.

Lördag förmdiddag dök mamma, Mr Dahl och Ewa med familj upp. Jag städade så svetten lackade. Men nu är vi klara, jag ska bara fixa några små grejer sedan är det klart. Vi tog även en tur till Triaden och shoppade. Jag köpte en jacka till mamma i alla hjärtans dag present, inte för att jag är så rik. Utan för att det var ett så otroligt tillbud på den. Sedan middag på EGON, det var jag, mamma, Mr Dahl, Jessica, Ewa, Edda, Helen och Ewas chef Hege.
Sen på kvällen skulle jag och mamma göra ett försök att titta på skidskyttet i OS. Men vi somnade som stockar, vi pallade inte efter en lång dag.

Söndag morgon så drog städgänget. Sedan kom Jessica förbi mig och nu har vi hängt sedan igår förmiddag. Vi har gjort saker som jag aldrig trodde att vi skulle göra. På gott och ont. Jag är i alla fall glad att jag jobbar med världens bästa Omar som hjälpt mig och Jessica.
Vi har moffat mest, sovit mycket och tittat en del på film.
Nu sitter jag hos Jessica och om en stund ska vi hem till mig igen.

Sedan det viktigaste av allt. Idag tog världens bästa Tessan körkort.



Kommentarer
Postat av: Louise

Är så glad för Kesos skull! :D

Postat av: hanna

grattis tessan!

2010-02-16 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback