As if a good thing ever could make up for all the pain

Idag är en bra dag. Igår var Jessica och Mads här och vi delade med oss av våra traumatiska upplevelser från helgen. Jessica och Mads fick också nämligen ambulans i helgen. Någon gång ska ju vara första gången.

Idag har jag haft en lugn och skön dag. Jag har tittat på två avsnitt av The Vampire diaries, allt ska handla om vampyrer nu för tiden. Sedan ringde söta Tessan och berättade att hon var sjukt orolig för teoriprovet som hon snart skulle skriva, mina enda tips var att försöka ta det lungt och äta ordentligt innan. Inte så bra tips, men de fungerade tydligen. 15.06 ringde en överlycklig Tessan som hade klarart teoriprovet. Jag är så glad för hennes skull!!!!

Sedan när jag hade pratat med Tessan tog jag tag i mitt liv en stund och sjlvklart hinner jag missa ett samtal under den stunden. Ett samtal från underbara Annika som befann sig i Ghana. Snart åker jag ner till henne, ska bli så spännande. Hon skulle försöka boka safari med Edgar. Shit vad häftigt med safari, can't wait!!!

Nu sa jag försöka packa lite med, eftersom jag har bestämt mig för att försöka flytta på lördag. Då kanske sakerna måste vara lite nerpackade i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ska du flytta??

2010-01-27 @ 14:03:18
Postat av: Lisa

Så avis att du ska på safari...o inte nån lite dagsafari utan 4 dagar!!! Du måste ta en massa kort =) Puss o kram

2010-01-27 @ 14:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback