Det blev karatefyllaaaaaa

Jag är glad idag. Jag känner att den här veckan kommer att bli bra.
Därför att:
- Om en stund kommer Michelle och hämtar mig och jag får åka med henne till jobbet.
- Imorgon efter jobbet tar jag tåget hem till Sverige.
- Onsdag ska bara umgås med mor, far, syskon och underbaraste John.
- Torsdag skja jag äntligen få tillbaka Röda Rut!
- Fredag efte jobbet styr jag och nio andra tjejer till kosan mot Trysil!!!
- Alltså blir helgen party!

Jga ärändå ganska imponerad av mig själv eftersom att jag hinner jobba fyra pass samtidigt som jag ska till Sverige och Trysil på en vecka. Impressing huh?

Nu måste jag klä på mig så Michelle inte får en chock när hon kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback