Gårdagen

Gårdagen var underbar. Promillehalten hölls på en hög nivå hela kvällen hos ganska många. Vi tränande bland annat på att säga till tjejer att de var "feeeett fiiiina" på svenska och danced our asses of. Vi konstaterade även att jag har fått en inflammation i mitt sår på bröstkorgen. Uscha mig. Det värsta med att vara på fest med norrbaggar är att jag inte hör vad de säger när det är hög musik, ingenting hör jag.

Nu ska jag försöka betala lite räkningar innan det är dags för att jobba. Jobbar kväll, natt dag så nästa gång jag komem rhem kommer mormor och morfar med mig. Som tur är har jag hunnit städa lite på förmiddagen. Jag tackar han där uppe för att jag inte var bakis idag så att jag klarade av att dammsuga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback