Härliga tider, strålande tider

Idag ska jag börja flytta mitt pick och pack. Det är inte så mycket jag ska flytta idag. Kanske fem lådor bara. Men det är lika bra att komma igång och jag tänkte att då packar jag upp allt med så jag får lite ordning och reda på en gång för det kommer jag aldrig få i det hemmet annars...

I förrgår var Eva Marie och jag och tittade på min lägenhet, jag är så nöjd så jag är tvungen att visa den för folk. Haha. Men då upptäckte vi att jag inte har någon ugn!!! Hur kunde jag missa det? Jösses, så nu ska jag försöka investera i en kombiugn, alltså en micro med vanlig micro och sedan varmluft också.

Nej men om man skaulle försöka få i sig ite fukost så jag kom iväg till Jessica någon gång så jag kan få låna hennes bil. Alltså det här med att vara billös, det är inte riktigt min kopp the. Även om jag börjar bli alltför van.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är ju tur att du är nöjd med lägenheten i övrigt, trots brist på ugn =) Då får väl börja kika lite fundera på ny bil så du vet vad du vill ha när du får försäkringspengarna. Puss o kram

2010-01-30 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback