It's going to hurt every now and then, if you fall get right back up in the saddle again

Jag känner mig som jag är i en annan värld just nu, huvudet vill bara trilla åt sidan i en perfekt sovposition och hjärnan vill släcka ner för en vilopaus. Men jag har bestämt mig för att hålla mig vaken hela kvällen och gå och lägga mig sjukt tidigt istället. 21.00 känns ganska lagom just nu, 21.00 på en lördagkväll. Men har man ett sådant jobb som jag har så har man.

Har haft en riktigt bra dag idag. Vi var en extra på jobbet eftersom att vi har så mycket att göra så dte blrve ganska lungt idag. Har jobbat med två bröder som är så himla snälla och roliga och sedan Jane och Beate. Det kan väl inte annat än bli succé då. Secan var Beate så snäll så hon körde hem mig efter jobbet.
Hur sunt det än är att gå så är det inte jättekul att gå promenader i -20 grader.

Jag har upptäckt den bäst nya tv-serien. Åh jag är helt beroende, tittade typ på fem avsnitt igår kväll. Cougar Town! Har ni sett det?



Lisa du frågade när jag skulle åka till Tanzania. Jag åker den 15/3 och kommer hem den 30/3. Shittans vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Marie

På min födelsedag! :(

men fan va grymt Clara, så glad för din skull :)

2010-01-10 @ 13:09:44
Postat av: Lisa

Förstår att du längtar =) Men du är ju hemma igen till min födelsedag =) Puss o kram

2010-01-10 @ 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback