Keep it burning

Nu ska stora städsalgt börja. Jag ska städa så att moppen glöder. Nej men eventuellt komemr Jessica ikväll och då vill jag att det ska vara klart tills hon kommer. Imorgon kväll kommer ju ett helt koppel med männsikor och tittar på lägenheten och då bör den ju glänsa.

Personligen längtar jag mig sjuk efter att flytta in i min nya lägenhet. Jag känner på mig att jag komemr trivas som fisken i vattnet där. Och om tre veckor och fyra dagar ska jag och hämta nyckeln.

Föresten Ewa, idag var ju tvungen att sätta på elementen dels för min förkylnings skull och dels för att dte kommer människor och tittar på lägenheten imorgon och då vill jg inte att de ska tro att jag är en idiot som har det så kallt.

Fire to the end

Kommentarer
Postat av: Linda

Vart ska du flytta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback