Mabye this year love will appear, deeper then ever before

God fortsättning allesammen!

Jag jobbade nyårsafton och inte var jag ledsen för det. Jag hade en bra kväll och natt, lite mycket att göra på kvällen kanske på jobbet.
Men när jag satt inne med A som jag jobbar som personlig assistent åt och tittade på raketerna kände jag hopp och förväntan. Förra året var ett av de bästa åren i mitt liv. Jag har aldrig mått så bra med mig själv som jag gör nu, jag har fått en underbar liten systerson och världens bästa vänner. Både norska och svenska. Jag trivs ypperligt på båda mina jobb. Självklart har det var jobbiga stunder, kanske inte så farligt för mig men för många i min närhet. Men om vi hjälps åt så klarar man det mesta.

Jag känner helt enkelt att det kan bli ett riktigt bra år till med förutsättningarna jag har just nu, jag tror på ett underbart år.

Tro, hopp och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du er vakker Clara :) Glad for at du blir i Norge!

Du er ei god venninne!

2010-01-05 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback