Shut up and shake the glitter of your clothes now

För övrigt om ni ska läsa inlägget under bör ni trycka på länken med. För om det inte var för den lilal godingen så är jag väldigt nöjd med mina bröst om någon undrar...

Idag har jag pratat med Ewa, men sambo och livskamrat Ewa ja. Vi har pratat om vår flytt, det känns som att vi ska kunna lösa det hela på ett smidigt sätt. Men jag har insett att jag hela tiden har sagt att dte komemr gå så bra när Ewa flyttar men visst komemr dte bli tomt som sjutton när hon flyttar. Underligt skulle dte väl vara annars.

Men jag sa: "Jag kanske stannar här ett tag, jag kanske hittar något att bygga upp en vacker dag..."


No matter what I'm by your side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback