So sweet so beautiful

Jag lägger nu ett mardrömsdygn bakom mig. Jag tackar ängeln på min axel som räddade mitt liv i fredags kväll och ett enorm att tack till Helene och Michelle som satt sig i en bil på en gång till Kongsvinger, de åkte bil i mer än två timmar för att vara med mig mindre än en timme. Min allra största tacksamhet till underbara Michelle som hämtade mig idag och har tatt hand om mig hela kvällen efter chocken att få se bilen.


Med vänner och familj som jag har både i Sverige och Norge behöver jag aldrig vara rädd. Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är underbar du oxå, o man skqa ju ställa upp för dem man tycker om =) Älskar dig!

Puss o kram

2010-01-24 @ 11:43:26
Postat av: Michelle

Du er ett flott menneske du.... <3

2010-01-24 @ 12:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback