Thoose three words are said to much, they're not enuogh

Idag är en dålig dag känner jag, det går ganska mycket upp och ner just nu. Jag inser att jag har haft otrolig tur, men det stoppar ändå inte mina tankar. Jag tänker att om jag inte fyllt spolarvätska innan jag åkte, om jag inte hade kollat så att däcken satt ordentligt. Om jag hade sovit kortare tid och åkt hem när det var ljust ute. Men som Lisa sa att älgen hade kunnat gått ut tidigare då också.
Samtdigt som jag är ledsen för att det hände hanterar jag att jag har haft sådan otrolig tur, tänk om jag inte duckat. Tänk om det hade vart fler i bilen. Tänk om det var en barnfamilj som kommit och krockat med älgen.

Jag har så otroligt delade känslor. Just nu saknar jag bilen, att bara åka bil med full volym på stereon. Alla låtar som påminner mig om bilen kommer att vara bannlysta ett tag.
Jag hatar att när Grishant körde hem mig idag höll jag i mig lite extra när han gasade. Jag hatar att jag inte vill att folk ska ta bilen någonstans.
Jag kan liksom höra han som bärgade bilen säga till mig att han var säker på att jag var död när han såg bilen.

Men jag vet att det hela kommer att gå över, jag har en liten posttraumatisk stressreaktion som det så fint heter. Allt känns lite skit när det blir mörkt ute. Men om en stund kommer Jessica och Mads hit. Jag ska ner tll Rimi och köpa lite fika och räknar med att deras besök muntrar upp mig lite.

Tack alla för att ni hör av er och kollar så att allt är okej med mig. Jag mår ju faktiskt bättre än man kan drömma om efter den smällen. Det är bara det som börjar gå upp för mig.
Jag är glad att jag mår så bra som jag gör och jag är tacksam till er alla att ni bryr er!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får inte tänka "tänk om", även om jag troligtvis skulle göra likadant. Du får tänka att nu gick det så här o det var inte så bra, men jag har klarat mig förhållandevis bra o det är det som är huvudsaken! Försök tänk så =) Puss o kram

2010-01-26 @ 07:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback