Wish somebody would tell me I'm fine

Jag har mått bra idag. Igår kväll avlutade jag dagen finfint med att åka till Michelle och hänga där. Jag snackade lite med hennes dotter Mia, hon tyckte älgar var ganska dumma som inte tittade sig för när de gick över och var helt säker på att en kanin skulle gjort det. Men jag känner att nästa gång klipper jag nog hellre en kanin än en älg. Hon skulle också kolla på mina sår, hon hade ju hört om dem. Sedan kallade hon mig Greta för hon tyckte jag skulle heta det. Barn är bara så söta.

Idag sov jag till 11.58. Undertbart. Jag spenderade stora delar av eftermiddagen i sängen och såg på Trauma mitt nya favoritprogram. Ikväll har jag vart hos Jessica och vi har tagit en promenad, sedan pkte vi och hämtade nyckeln till mina nya lägenhet.
Mina vänner, nu ska ni få höra en sak. Jag tror jag komemr älska min nya lägenhet. Att ha något alldeles eget igen och en fräsch lägenhet är det ju med. Cirka 42 kvm, det hade jag ju hemma i Eskilstuna och dte är ju precis lagom. Jag älskar mitt lilla badrum med massor av skåp och att över diskbänken är det ett fönster. Jag som gillade att diska innan, nu kommer jag älska det. Jag har alltid velat ha ett fönster över diskbänken, underligt men sant. På lördag ska jag påbörja min flytt, jag ska få låna Jessicas bil eftersom att min är obrukbar.

För övrigt ringde polisen idag, de undrade bara vad jag hade för försäkring, om jag hade bälte och vad jag fick för skador. Han var lite fundersam hur jag klarade huvudet så bra eftersom att taket var intryckt men jag förklarade att jag är en fegis och duckade. Jag hoppas allt med försäkringbolaget går snabbt så att jag kan börja se mig om efter en nya bil så småningom. Jag tänke rinte göra dte förren jag vet hur mycket jag får ut på försäkringen. men det har ju börjar snurra lite tankar om vad jag vill ha, men vi får se.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback