And I need you

Jag är hemma efter en och en hav vecka av skratt, glädje och förtvivlan. I onsdags ringde min kära mor och sa att min fina lilla älskade pappa var dålig och att jag var tvungen att bege mig hemåt så fort jag kunde. Pappa blev dock bättre men jag har vart sjukanmäld i en vecka eftersom att jag inte visste hur det skulle gå. Men nu är jag tillbaka i god vigör igen. En bil rikare och en sommarvecka fattigare.

Nu ska jag gå till badplatsen som ligger max fem minuter bortoch se om dte är lungt där så jag kan få ta mig ett kvällsdopp. Kvällsdopp ska bli mina nya grej helt klart. Jag kanske orkar slänga inte lite bilder här sedan om vi har tur...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskade lilla pappa..... Jag skulle nog vilja säga e sommarvecka rikare, istället för fattigare....=) Puss o kram

2010-07-06 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback