Dagen D

Jag hade förberett mig på en helt ok dag inte super men ok. Jag skulle träffa S som jag är stöttekontakt till sedan skulle jag och träna. Men så får jag ett sms från Carina om jag inte sa med henne och Joel till Tusenfryd. Tusenfryd är ungefär som Gröna Lund fast mindre, men jag måste säga att jag tykte det var mysigt. Vi kom ganska sent och det stängde redan sju så vi var inte där så länge. Men kul hade vi! Sedan åkte vi till Peppes och käkade kvällsmat och nu är jag hemma, dödstrött.



Jag åkte även en starkt ångest framkallande karusell, Spind spider. En 44 meter håg karusell som hade max fart på cirka 115 km/h. Jag var panikslagen nar jag satt fast, hyperventilerade och grejer. Och när jag åkte var det så otäckt, jag har aldrig skrikit så. Carina, nu tror jag vi dör! Carina, titta ner vad högt! Hänga och sirra rakt ner i marken 44 m är inte helt genomtänkt känns det som.


Modig jag är va?

Jag ska lägga in någon av de få bilderna jag tog imrgon men nu måste jag sova jag är helt utpumpad.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tror faktiskt inte jag skulle åka den karusellen =) Men den verkar rätt rolig =) Puss o kram

2010-07-13 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback