Dagens fynd

Idag skulle jag posta ett papper åt Jessica och åka till Brilleland och rätta till mina briller som skavde bakom örat. Som av en händelse gick jag förbi Indiska där det som på alla andra ställen är sommarrea. Jag gjorde ett absolut fynd. Jag slänged min gamla fula och ställde denna underbara vackra i min hylla. 50 picks bara, billigt va?




Jag älskar denna hyllan, detär rörigt under men det syns ju knappt på bilden. Jag längtar tills jag blir rik, då ska jag ha ett luftigt vitt vackert lantkök, kanske ska jag sno med mig den här hyllan?

När jag har lite tid över så funderar jag på när jag ska bli rik och ha ett eget hus, mina perfekta barn och min perfekta man. Ett vackert hus på landet med röda knutar (eller som i Husby, världens vackraste hem gult med gröna knutar), en hund och lintottar. Gräsmattan är alltid klippt och solen lyser hela sommaren, ibland regnar det på nätterna så att inte åkrar och växtlighet min välvåradade trädgård ska torka ut. Där ska jag stå i en sommarklänning i sitt vita vackra lantkök. Visst ser min framtid ljus ut? Jag har en känsla av att detta lilla durkslag fick min fanatasi att skena iväg ett slag.  Men en flicka får väl drömma?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan nog hålla med om att din fantasi skenade iväg en aning tack vare durkslaget =) men det var ett jättegulligt durkslag o jag blir inte ett dugg förvänad om din fantasi slår in =) Puss o kram

2010-07-08 @ 15:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback