Effektiv

Jag känner mig relativt effektiv ändå. Jag gick upp strax efter tolv och nu har jag hunnit duscha, laga matlådor tills ikväll, imorgonbitti, imorgon lunch och kväll. Nuom en stund ska jag och jobba och jobba till imorgon kväll 22.30. Det värsta med det här är att jag inte hinner tvätta och packa inför min semster, jag har knappt rena klder att ha på mig på jobbet. Så jag kommer ha hur mycket smutstvätt med mig som helst hem på semstern.
Nu ska jag till och med åka och köpa ett par nya leggins så jag har något att ha på mig på jobbet.

Snacka om att jag längtar efter semester...

Kommentarer
Postat av: Lisa

John hjälper dig säkert att tvätta =) Han gillar ju att trycka på knapparna på tvättmaskinen =) Puss o kram

2010-07-22 @ 13:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback