Kväller

Imorgon kommer min fina mamma och Dahl. Woooho. Tydligen hade mamma sagt att hon hoppades att jag och Dahl skulle ha vår sedvanliga polistiska disskussion redan första kvällen så hon slapp höra det sedan. Men jag kommer aldrig ge upp, en dag ska han vara omvänd!

Imorgon tänkte jag att vi antingen skulle ta tåget till Oslo och gå lite och kika på centrum och käka eller Lilleström. Det blir kanske centrum, sitta efter Karl Johann och käka lite gott. Kanske på Fridays som har världens godaste drinkmeny, eller menyn är inte god men drinkarna i den. Har ju börjat älska appeltini efter mitt häng med Annika där. Sedan har de ju mumsiga glassdrinkar med, ja det blir nog Fridays imorgon. Vi kan ju äta någon annanstans än där kanske. Hmmm, detta tåls att tänka på.

Jag har haft en jobbig dag idag. Jag fick hudvudvärk så fort jag hoppade in i jobbilen, jag vet inte om jag druckit för lite vatten eller för någon vart asklanting och spillt bensin inne i bilen så den stank av bensin. Godare lukter finns det ju.

Nu ska jag försöka torka mina golv och käka ett litet kvällsmål. Natti, natt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas ni har det bra =) Den där drinkmenyn lät ju inte helt fel =) Puss o kram

2010-07-15 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback