Längtar hem

Vad är det som händer i världen? Calle och Alex Schulman har slutat blogga. Gänget i E-tuna ska på Boppers, Brolle Jr och Refreshments utan mig. Jag vill hem och hänga, ha semster. En sommar i mitt liv ska jag ha heeela sommaren ledig och ska bara hänga njuta och varken missa Power meet eller en kväll på Åbryggan.
Men vad är en bal på slottet, fast med en spricka i fingret så kommer jag kanske nära. Lollo, kan du komma och rädda mig??

Förlåt jag vet att dte inte är något att skoja om, och jag vill verkligen inte tillbringa min sommar så. Men jag längtar lite hem till Schweden, jag har en "komma hem till Norge- blues" helt enkelt.

Nu ska jag se på lite stand up och bli på bättre humör är tanken. Natti.

Kommentarer
Postat av: Anna

Spräck fingret och kom hem FÖR FAN! Du beter dig ju som en jävla apa! ;)

Postat av: Lollo

Klart jag kommer Clara, klart jag kommer.

2010-07-27 @ 02:46:42
URL: http://louisese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback