Någon frivillig?

Syster yster ringde och berättade att dte skulle vara varmt hela natten inatt så de skulle kunna cruisa hela natten utan att frysa om det ville. Vilken hagga hon är va??

Så nu har jag ett affärsförslag, någon som kan komma till mitt jobb klockan cirka 11.3 imorgon. Om jag har tur är jag inne till lunchen då, denna personen bryter mitt finger. Sedan kör den mig till legevakta så de får gipsa den eventuellt ge mig smärtstillande och sjukskriva mig. Sedan tar i min bil och far till Västerås, vi borde senast vara framme i åtta iden, vi kan handla på bolaget hä. Jag bjuder den som gör det på en riktig helkväll imorgon lördag i Västerås. Smidigast är ju om ni tar flyget hit, det går ett klockan 9.30 från Arlanda, då är ni här cirka 10.30 och framme hos mig lagom till ja låt oss säga 11.30 då. Det kan ju inte vara så svårt att bryta ett finger, borde gjort det idag egentligen med tanke på smärtorna, kanske om jag smäller handen i dörren nu.

Ska ska jag börja packa på en gång eller??

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker din syster låter som en ganska trevlig person ;) Vi var faktiskt tvugna att cabba upp när vi åkte hem, snorkallt =) Puss o kram

2010-07-10 @ 14:29:35
Postat av: Linda

Jag får inte heller åka på power meet... :(

Och idag kommer dom verkligen inte behöva cabba upp, för det är gaaalet varmt!

Jag ska väl dricka saft jag, här hemma i soffan. Tjoho.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback