Torsdag - fredag

Underbara helg, mamma och Dahl anlände i torsdagskväll och då fikade vi och vilade sedan drog vi till Oslo och käkade middag och hade mini-sightseen. Käkade på Fridays, mitt favoritställe i Oslo. Oftast har de snyggaste personalen med. Haha.
På fredagen började Dahl med en pilsner före frukosten. Saken var juden att mamma sov ända till nio, kors i taket! Ja hon vakande i och för sig fem men seomnade om igen. Sedan följde fredagen med att gå och se på Operahuset och Aker brygge. edan åkte vi en helt underbar tur på Oslo fjorden och njöt av sol och havsluft. Middag på Aker brygge och en persikokärna i maten. Kvällen avslutades med pölser och lomper och vi såg på Heder och samvete.




Hemma på min gata stan.




Mamma, Dahl och operahuset.


Oslo fjordens äldsta fyrhus, jag skulle ta mig tusan köpa det och bo där. I alla fall på sommaren. 

Sedan såg vi ju på en så bra film, älskar den här scenen:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser ut som ni hade det riktigt bra o mysigt =) Puss o kram

2010-07-20 @ 09:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback