Bröllop och fest

Ikväll ska jag joba, om en timme närmare bestämt. Jag tyckte när jag sa att jag kunde jobba att det är väl ingen fara att missa kronprinesessans bröllop sedan blev jag bjuden på fest ikväll med. Så nu missar jag både en fest och bröllopet vilket jag inte vill.

Äsch vilken skrutt dag det är idag. Det enda positiva med att jag ska jobba är väl att jag ska på fest men henne jag är personlig assistent ikväll. Räk-fest på en av Norges vackraste platser. Om det blir vackert väder ikväll ska jag försöka knäppa lite kort där så ni får se hur vacket det är.

Shit vilken snygg klänning Per Westerbergs (Riksdagens talman) fru ska ha på sig på bröllopet föresten. Riktigt orange och snygg, jag ska försöka leta på en bild på den imorgon när det finns lite snygga bilder på köänningarna utlagda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback